Pogadajmy sobie ;D

sobota, 17 grudnia 2011

Wywiad z _nyna

Hej! Dziś przeprowadze wywiad z _nyna
Teraz przedstawie co o niej wiemy!
Jej fotki:


Uuu... ślicznie! Jak księżniczka! Ma super stroje!














Ale sexy! Jaka kocica! Faceci wolna!












Oto co o niej wiemy z prezentacji:














A i oto jej domek:


pokój dzienny! Super! Chyba zamierza kupić zwierzątko xD








Ogród! Troszke pusty, ale jest gdzie biegać xD








Kuchnia! Na pewno sobie dokupi meble! Zobaczycie!









Pokój imprez! Boomba! Super są pewnie u niej imprezy!







No i cały dom! Zanim przejdziemy do wywiadu pokarzemy jeszcze najlepszą przyjaciółkę Nikoli, czyli simalka!
Super! Czas na wywiad!
(Ja)- Cześć _nyna! Wiemy już, że masz na imię Nikola i masz 12 lat..
(_nyna)- Tak zgadza się!
(Ja)- Interesuje nas coś więcej! Odpowiesz na kilka moich pytań?
(_nyna)- Z przyjemnością!
(Ja)-Gdzie mieszkasz?
(_nyna)-Świdnica
(ja)- To wieś czy miasto?
(_nyna)-Miasto
(Ja)- Aha.. Czym sie interesujesz?
(_nyna)-Modą, Jazdą konną i oczywiście grami komputerowymi i zwierzętami
(Ja)- To super! Kim byś chciała zostać w przyszłości?
(_nyna)-Aktorką
(ja)-Kiedy założyłaś konto na MSP?
(_nyna)-31 października tego roku
(ja) to dość krótko! I już 8 lvl?
(_nyna)-Tak, ja gram na MSP ponad 3 godz. dziennie, normalnie sb gram a lvl same lecą
(ja)- To tak jak mi też założyłam konto w październiku!
(_nyna)-Super!
(ja)- Kończą mi sie pytania więc zadam już ostatnie!
(_nyna)-już czekam na nie z niecierpliwością ;P
(ja)- Podoba ci sie nasz blog?
(_nyna)-Tak bardzo, jest w nim wiele interesujących informacji o msp i bardzo mi się podoba
(ja)- Dziękujemy! Miło było przeprowadzić z tobą wywiad! Dziękuje za ten czas poświęcony dla mnie i bloga!
(_nyna)- To była dla mnie prawdziwa przyjemność!
(Ja)- To cześć!
(_nyna)- Pa!! Pozdrowienia dla bloga!

I tak zakończył sie wywiad! Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz