Pogadajmy sobie ;D

poniedziałek, 19 grudnia 2011

Dzień w sql.

Hej!
Dziś mój opis dnia w szkole.
No to szkoła-jak każda.Ale moja oczywiście musi być całkowicie inna -,-
Na polskim czyli piątej lekcji Dawid ciągle gadał i obtacał się do dziewczyn,hałasował,a pani nie zwróciła mu żadnej uwagi!To jest głupie,bo ja jak się raz okręciłam na krześle,to już od razu Julka to Julka tamto,a jego wszyscy tak wielbią że nie naskarżą.
To teraz 1 lekcja:Geografia.Zanim pani przyszła pokazywał coś na mapie,żartował z wyspy McDonalda (tak jest taka) no dobra jeśli chodzi o tego McDrive'a (;d) to nawet to było śmieszne,ale wkurza mnie to że panie są tak nie sprawiedliwe.
Heh kończę nie fair tematy.Dziś może zrobimy próbę jak Ola się zgodzi,i wtedy będzie info.
Nq.
PS:Podoba wam się nowy wyglądzik blooga?Piszcie w komach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz